Doradca Rozwoju Dziecka >>
Wybierz właściwe zabawki rozwojowe dla Twojego dziecka.
Dzieci pokochają ten przestronny samochodzik. Samochodzik Jumbo jest idealnym miejscem, w którym nasza pociecha może oglądać świat. Dziecko z radością usiądzie po raz pierwszy za "Moją pierwszą kierownicą", uruchomi ją za pomocą kluczyka - gryzaka i usłyszy dźwięk silnika samochodu, radosną muzykę, rozbłysną również światełka.
Dzięki temu samochodowi dziecko ma możliwość przeżyć prawdziwą radość z jazdy, a elektroniczny panel zapewni dziecku zajęcie.
Wspaniały, kolorowy samochód w którym dziecko może się zrelaksować, napić mleka lub obejrzeć ulubioną bajkę w telewizji.
Zalety:
- bogata kolorystyka, która zachęci dziecko do zabawy
- rozwój wielu umiejętności
- zabawka wyposażona w gryzaki, które sprawdzą się podczas ząbkowania
- super miękka w dotyku
- różnorodność materiałów, które pobudzają zmysły
- szeleszczące elementy zwracające uwagę dziecka
- wykonana z wysokiej jakości materiałów
Każdy element zabawek K's Kids jest zaprojektowany w taki sposób, aby wspomóc prawidłowy rozwój dzieci. Aby łatwiej było zrozumieć rodzicom, jakie zalety zawierają zabawy z produktami K's Kids, stworzono Trójkąt Umiejętności, który pokazuje czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju fizycznego, poznawczego oraz społecznego.
Trójkąt Umiejętności to prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką i znajduje się na każdym opakowaniu produktów. Część zabawek jest zaprojektowana z myślą o rozwoju kilku sfer, inne mają za zadanie kształtować ich większą ilość-w zależności od potrzeb i możliwości dzieci znajdujących się na różnych etapach rozwoju.
Jakie umiejętności może rozwinąć Twoje dziecko, podczas zabawy z samochodem Go Go?
Rozwój fizyczny
zmysły - pobudzają ciekawość dziecka i zachęcają je do odkrywania rzeczy znajdujących się dookoła niego. Zabawki stymulujące zmysły są niezwykle ważne we wczesnym okresie rozwoju dziecka
motoryka mała - rozwija precyzyjne i kontrolowane ruchy, wraz z mimiką twarzy, koordynację wzrokowo-ruchową oraz prawidłową artykulację wyrazów
motoryka duża - to ruchy większych mięśni odpowiedzialnych za pracę ramion, nóg, stóp lub całego ciała. Zabawki zachęcają dziecko do kopania, raczkowania, biegania lub skakania
Rozwój poznawczy
umiejętności logiczne - umożliwiają dzieciom łączenie skrawków informacji. Zabawki, takie jak układanki czy klocki, mogą wzmocnić dziecięcą inteligencję, układania w kolejności, koncentracji, argumentacji i rozwiązywania problemów
kreatywność - rozwijanie wyobraźni małego dziecka jest nieodzowne w procesie kształtowania myślenia abstrakcyjnego i kreatywności. Cecha ta wpływa na zdolność do improwizacji, przejmowania inicjatywy i umiejętność rozwiązywania problemów
Rozwój społeczny
emocje - zdrowe dziecko powinno być w stanie wyrażać i kontrolować swoje emocje. Świadomość bycia kochanym i chronionym rozwija jego poczucie bezpieczeństwa. Zabawki, które mogą stać się przyjacielem dziecka i pomóc mu w wyrażaniu uczuć, spełniają bardzo ważną rolę w procesie uczenia się jak efektywnie kontaktować się z innymi, z obopólnym zaufaniem
poczucie własnej wartości - jest kompleksem osiągnięć, które dziecko odbiera od ważnych od siebie ludzi, w szczególności od rodziców i rówieśników. Kiedy dziecko może dokończyć zadanie, jakie stawia przed nim zabawka, jest z siebie zadowolone. Pomaga mu to w budowaniu silniejszego poczucia własnej wartości i lepszej samooceny.
Poniżej przedstawiamy poszczególne etapy rozwijające umiejętności dziecka, w zależności od wieku:
Etap 1 (6m.-12m.)
Aktywność 1
Cel: Trening motoryki dużej – siedzenie
Metoda: Pomóż dzieciom usiąść w samochodzie i zobaczyć świat z pionowej perspektywy.
Aktywność 2
Cel: Trening ze słuchu i zmysłów– dotykanie, naciskanie i obracanie kierownicy oraz innych elementów samochodzika.
Metoda: Naciśnij Patryka lub obróć kierownicę, aby tworzyć dźwięki. Obserwuj reakcję dziecka na dźwięki. Zabawka wykonana jest z różnych materiałów, przez co dziecko poznaje nowe struktury i rozwija przy tym zmysł dotyku.
Aktywność 3
Cel: Trening wizualny – obserwacja świateł i obserwacja siebie w lustrze.
Metoda: Naciśnij kierownicę, a światła drogowe zaczną migać. To stymuluje dzieci i przygotowuje je do nauki różnych kolorów. Pozwól także maluchowi obserwować swój wizerunek i otoczenie w lustrze.
Aktywność 4
Cel: Trening umiejętności precyzyjnych i motorycznych – interakcja z kierownicą
Metoda: Zachęć dziecko, aby naciskały i obracały kierownicą.
Aktywność 5
Cel: Trening koordynacji ręka-oko – wkładanie klucza w szczelinę.
Metoda: Zachęć dzieci, aby włożyły klucz do szczeliny.
Etap 2 (12m.-24m.)
Aktyność 1
Cel: Odgrywanie ról – prowadzenie pojazdu.
Metoda: Pozwól dziecku udawać, że prowadzi, kręcąc kierownicą obiema rękami i naciskając głowę Patryka. To także ćwiczy dużą i małą motorykę.
Aktywność 2
Cel: Trening ze słuchu – naciskanie i obracanie kierownicy
Metoda: Naciśnij Patryka lub obróć kierownicę, aby tworzyć dźwięki. Obserwuj reakcję dziecka na dźwięki. Gdy dzieci włożą kluczyk do szczeliny, samochód wydaje dźwięk uruchamiania silnika, a także odtwarza muzykę. Zachęca to dzieci do powtórzenia czynności.
Atywność 3
Cel: Trening wizualny – obserwacja świateł i obserwacja siebie w lustrze.
Metoda: Naciśnij kierownicę, a światła drogowe zaczną migać. To stymuluje dzieci i przygotowuje je do nauki różnych kolorów. Pozwól także dziecku obserwować swój wizerunek i otoczenie w lustrze.
Aktywność 4
Cel: Trening koordynacji wzrokowo-ruchowej – wkładanie klucza w szczelinę.
Metoda: Zachęć dzieci, aby włożyły klucz do szczeliny.
- Wiek
- 6-35
- Wymiary
- szer. 32.5 x wys. 20.5 x dł/gł. 22